حلوہ ، ن لیگ کے دوستوں کے لئے۔۔۔۔۔۔۔

ایک نابینا حافظ صاحب حلوے کے بہت شوقین تھے۔۔۔۔کہیں دعوتِ حلوہ تھی کسی ساتھی سنگی کو کہنے لگے ، جب لوگ کھانا شروع کر دیں تو مجھے ہلکی سی کہنی لگا دینا، اور ذرا کام تیز ہو تو تھوڑی تیز کہنی لگا دینا۔۔۔اگر گھمسان کا رن پڑ جائے تو   جھنجھوڑ دینا۔۔۔۔۔دعوت میں پہنچے تو خوشبووں نے بے حال سا کردیا۔۔۔۔سامنے پلیٹوں اور پراتوں میں حلوہ سج گیا۔۔
۔ساتھ والے نے تھوڑا پہلو بدلا تو کہنی حافظ صاحب کے جا لگی۔۔حافظ صاحب نے ایک انگلی نکالی اور حلوے کی پلیٹ میں ڈال دی۔۔۔اور حلوہ  کھانا شروع کر دیا۔۔۔۔حاظرین نے کن انکھیوں سے دیکھا کہ ابھی بسم اللہ نہیں ہوئی اور حافظ صاحب شروع ہو گئے۔۔۔۔ساتھ والے نے حافظ جی کو تھوڑی زور سے کہنی لگائی تو حافظ صاحب نے پورا ہاتھ حلوے کی پلیٹ میں ڈالا اور سپیڈ بھی تیز کردی۔۔۔ساتھ والے نے ذرا جھنجھوڑا تو حافظ صاحب نے دونوں ہاتھ حلوے میں ڈال دئے اور ساتھ ساتھ شور بھی مچانے لگے۔۔۔۔او لوکی کھا گئے میں رہ گیا۔۔۔او لوکی کھا کھا گئے میں رہ گیا (یعنی لوگ کھا گئے اور میں بھوکا رہ گیا)

آجکل ہمارے ن لیگ کے کرم فرما۔۔ دن رات تحریک انصاف کو گالیاں نکالتے ہوئے ارشاد فرماتے ہیں۔۔۔۔او لوکو ویکھو مینوں گالاں کڈ دتیاں۔۔۔۔۔۔
درجنوں کے حساب سے عمران خان کے سے نقرت کے اظہار کے گروپ بنائے ہیں، جہاں دنیا جہان کے تصویروں کو فوٹو شاپ کر کے وہ اپنی بے پایاں الفت کا اظہار کرتے تھے اور ساتھ ساتھ شور بھی برپا کرتے ہیں۔۔۔۔او ویکھو لوکو مینوں گالاں کڈ دتیاں۔۔۔۔۔۔

ن لیگ اور تحریک انصاف کے نفرت پھیلانے والے گروپس کا تقابلی جائزہ ہم پہلے بھی کئی دفعہ پیش کر چکے ہیں، اگر یقین نہ آئے تو نیچے دیئے گئے لنکس میں دیکھ سکتے ہیں، ،
 اس لئے اس پر تفصیل سے روشنی ڈالنے سے قاصر ہیں۔

تحریک انصاف بمقابلہ ن لیگ۔۔۔۔۔تصویری مقابلہ۔۔۔۔بس کرو یار

پیارے بھائی ڈاکٹر ساجد کے لئے

گالیاں، قاسمی صاحب اور انٹرنیٹ جنریشن